Klantenservice

U kunt ons altijd bellen, wij zijn aanwezig van maandag t/m donderdag van 09.00 tot 17.00 uur.
tel. 0321-381822, ook mailen is mogelijk, wij komen dan zo spoedig mogelijk bij u terug.
Mailen naar [email protected] (graag ordernummer vermelden)

1 levertijd
1.1 Hoe kan ik een klacht indienen?

 

U kunt dit per mail doen, wel graag het ordernummer vermelden.

1.2 Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?

 

Direct een mailtje sturen of even bellen, dan verwijderen wij de bestelling.

1.3 Ik heb een groot aantal artikelen nodig met allemaal verschillende teksten. moet ik bij elke beker de tekst invullen?

Nee, u kunt indien gewenst alleen de artikelen via de site invullen en de teksten via een "Word" bestand invoegen of naar ons doormailen, wel graag het factuurnummer vermelden.

1.4 Als ik mijn bestelling binnen een week wil ontvangen, kan dat?

Wanneer u de bestelling plaatst kunt u bij "opmerkingen" vermelden wanneer u ze nodig heeft,
wij houden hier dan rekening mee. Als het niet lukt laten wij dat binnen 24 uur per mail of per telefoon weten. U kunt natuurlijk altijd even bellen.

1.5 Wat bedoelen jullie met afslag?

Hier bedoelen wij mee de sportafbeelding. U kunt hier de tekst van de gewenste sport invullen of het nummer.

De standaard sportafbeeldingen vindt u hier:
http://bowa-bv-270217.webshopapp.com/afslag/

 

1.6 Wat zijn de verzendkosten?

Bij vooruitbetaling zijn de verzendkosten 6,50.
Heeft u enkel een paar graveerplaatjes nodig dan kunt u kiezen voor verzending in een enveloppe, kosten € 2,50.
Klein materiaal zoals 1-2 sleutelhangers kunt u verzenden als brievenbuspakketje, kosten € 4,50.
Afhalen in Dronten kan altijd, dit is uiteraard gratis.

1.7 Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Wij versturen normaal gesproken alle pakketten groot en klein met DHL. Wilt u met de post dan kutn u dat aangeven. Dit is iets duurder. DHL komt de dag nadat wij de artikelen verstuurd hebben bij u aan de deur, mocht u niet thuis zijn dan komen ze de volgende dag nogmaals langs. Mocht u ook dan niet thuis zijn dan ontvangt u een kaart in de bus met hierop een telefoonnummer. Als de DHL nogmaals langs moet komen of op een ander adres moet bezorgen kunnen hier meerkosten voor berekend worden. Het is dus zaak om te zorgen dat er iemand op het opgegeven adres aanwezig is om de order aan te nemen. Zodra uw bestelling hier verzonden wordt sturen wij een mail met de mededeling dat het verzonden is, u kunt dan rekening houden met aflevering op de eerstvolgende werkdag.
DHL bezorgt zakelijke pakketten niet op zaterdag, via selectvracht wordt het wel aan particulieren bezorgd.

1.8 k wil mijn bestelling op een bepaalde dag geleverd hebben, kan dat?

U kunt bij opmerking vermelden dat u het op bijv. vrijdag geleverd wilt hebben, dan proberen wij het hier de donderdag af te sturen. Normaal gesproken wordt het de dag erna bezorgd, 100% zekerheid kunnen wij u echter niet geven, wij zijn in dezen afhankelijk van derden.

1.9 Op welke manier kan ik betalen?

Via het betaalscherm worden de diverse mogelijkheden aangegeven.